Przejdź do głównej zawartości

Reklamacja

Dane kontaktowe

Forma zamówienia
Informacja o produkcie
[]
Nazwa produktu Materiał produktu Układ produktu Przyciski
Dodatkowe uwagi i załączniki
Zgoda, oświadczenie i informacje końcowe
INFORMACJE KOŃCOWE
  • Zgłoszenia rozpatrywane są w oparciu o informacje zawarte w Formularzu, dokumentację systemową oraz transportową przypisaną do Państwa realizacji.
  • Po poprawnym wypełnieniu Formularza otrzymają Państwo jego kopię na podany adres mailowy.
  • Czas rozpatrywania reklamacji uzależniony jest od dostarczenia kompletu informacji przez Kupującego (np. zdjęcia).
  • W sprawie zgłoszeń należy kontaktować się z osobą potwierdzającą przyjęcie Państwa zgłoszenia - koordynator reklamacji. Usprawni to w znacznym stopniu proces realizacji zgłoszenia.
  • W przypadku uszkodzenia należy niezwłocznie zaprzestać użytkowania uszkodzonego Towaru, zabezpieczyć i zgłosić uszkodzenie Sprzedawcy.
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat, wszelkie zastrzeżenia powyżej tego czasookresu będą realizowane w ramach odpłatnej naprawy po wcześniejszym potwierdzeniu z klientem. Reklamacje odnoszące się do rozbieżności realizacji od złożonego zamówienia oraz uszkodzeń transportowych prosimy zgłaszać kierowcom w momencie dostawy i na adres kontakt@vellarte.pl w trakcie 3 dni roboczych. Odpowiedź na wszystkie reklamacje zostanie przesłana w ciągu 14 dni na w/w adres.