Przejdź do głównej zawartości

REGULAMIN PROMOCJI „BON RABATOWY -25% NA KANAPY VELLARTE”


§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Promocji.

2. Organizatorem promocji pod nazwą „Bon rabatowy -25% na kanapy Vellarte” (dalej: „Promocja”) jest Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000961115, NIP: 725-193-34-48, REGON: 100283710, Adres e-mail: kontakt@vellarte.pl, telefon: 48 61 477 77 87.

3. Promocja prowadzona jest pod marką Vellarte podczas wydarzenia Warsaw Home Furniture, odbywającego się w dniach 22–25 października 2025 r.


§ 2. Czas trwania i zakres Promocji

1. Promocja trwa od 22 października 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

2. Uczestnikiem Promocji może być każda osoba fizyczna, która otrzymała bon rabatowy podczas wydarzenia Warsaw Home Furniture 2025.

3. Bon uprawnia do uzyskania rabatu w wysokości 25% na zakup dowolnej kanapy Vellarte w sklepie internetowym https://vellarte.pl.

4. Rabat dotyczy wyłącznie produktów nieprzecenionych i liczony jest od regularnej ceny brutto.

5. Bon jest jednorazowy, nieprzenoszalny i nie łączy się z innymi promocjami, kodami rabatowymi ani programami lojalnościowymi.

6. Rabat nie obejmuje kosztów dostawy. Zasady oraz progi kosztów dostawy określa § 3 Regulaminu Sklepu Internetowego vellarte.pl.


§ 3. Zasady realizacji bonu

1. Aby skorzystać z Promocji, Uczestnik powinien podczas składania zamówienia w sklepie internetowym https://vellarte.pl wprowadzić unikalny kod rabatowy otrzymany podczas targów Warsaw Home Furniture 2025.

2. Kod należy wpisać w polu „Kod rabatowy” w koszyku przed dokonaniem płatności.

3. Rabat zostanie naliczony automatycznie po wprowadzeniu kodu, o ile spełnione są warunki Promocji.

4. Bon jest ważny do dnia 31 grudnia 2025 r. Po upływie tego terminu traci ważność.


§ 4. Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem Sprzedającego, ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy zawarte są w Załączniku nr 1 do Regulaminu. Prawo odstąpienia od niniejszej umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, o których mowa w § 9 Regulaminu oraz art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej, przesyłając je na adres: kontakt@vellarte.pl, lub w formie pisemnej. Wzór formularza odstąpienia jest dostępny pod adresem https://vellarte.pl/18/Reklamacje-i-zwroty oraz stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

4. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta przez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Vellarte, Małachowo Złych Miejsc 3b, 62-230 Witkowo Dział Jakości.

5. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy drogą elektroniczną Sprzedający niezwłocznie potwierdzenia na trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia.

6. W przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu Towaru do Sprzedającego ponosi Konsument. Adres: Vellarte, Małachowo Złych Miejsc 3b, 62-230 Witkowo. Zwracany Produkt powinien być kompletny, nieużywany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania oraz odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

7. Konsument ma obowiązek zwrotu Produktu do Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. W przypadku, gdy Konsument odstępuje od umowy i odsyła Produkt do Sprzedającego, Sprzedający dokonuje zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostarczenia rzeczy, niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy, ponosi on koszty za usługi, które były mu świadczone do momentu odstąpienia od umowy, proporcjonalnie do czasu ich trwania.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której Konsument wyraźnie żądał, by Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

j) dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedający przekazał Konsumentowi potwierdzenie;

k) świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedającego, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.


§ 5. Reklamacje

1. Uprawnienia Konsumentów z tytułu braku zgodności Towaru z umową określone są w Rozdziale 5a Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

2.Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedającego, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Towaru z umową.

3. Sprzedający nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonego w ust. 2 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

4. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

5. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

6. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

7. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów ponosi Sprzedający.

8. Konsument udostępnia Sprzedającemu Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.

9. W przypadku braku zgodności z Umową Sprzedaży, Konsument może skorzystać z formularza reklamacji dostępnego pod adresem: kontakt@vellarte.pl lub przesłać pisemną reklamację na adres siedziby Sprzedającego z dopiskiem „Dział Jakości”. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.).

10. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony.

11. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:

a) Sprzedający odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;

b) Sprzedający nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;

c) brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedający próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży;

d) brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 5 powyżej;

e) z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

12. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.

13. Sprzedający zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.

14. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest istotny.

15. Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową Sprzedaży jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową Sprzedaży.

16. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedającemu na jego koszt. Sprzedający zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

17. Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie.

18. W ramach odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Sprzedający nie ma obowiązku dostarczenia Konsumentowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

19. Sprzedający w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, Konsument uzyskuje informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy.

20. W przypadku podjęcia decyzji o naprawie zamówionego Produktu lub wymianie Produktu na nowy, Produkt wydawany jest Konsumentowi za potwierdzeniem przez niego odbioru Produktu.

21. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jeżeli Konsument najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.

22. Omyłkowo zamówiony Produkt lub Produkt, który się Konsumentowi nie podoba, Sprzedający przyjmie ewentualnie z powrotem na podstawie odrębnej umowy z Konsumentem w ciągu 10 dni, pod warunkiem jednakże, że produkt jest nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt wysyłki zwracanego Produktu pokrywa Konsument. Wyłączone są również Towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Konsumenta.

23. Reklamacje dotyczące wyłącznie ilości dostarczonego Produktu powinny zostać zgłaszane przez Konsumenta w terminie 7 dni od daty wydania produktu.


§ 6. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000961115, NIP: 725-193-34-48, REGON 100283710, kapitał zakładowy: 1.500.000 PLN, opłacony w całości. Adres poczty elektronicznej: kontakt@vellarte.pl, telefon: 48 61 477 77 87.

2. Podanie przez Konsumenta danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu zawarcia umowy ze Sprzedającym. Sprzedający przetwarzać będzie dane osobowe Konsumenta jedynie w zakresie i celu wynikającym z zawartej umowy.

3. Odbiorcami danych osobowych Konsumenta będą:

a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy informatyczne Sprzedawcy w celu obsługi witryny https://vellarte.pl/;

b) podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Sprzedawcy;

c) podmioty świadczące usługi dostawy;

d) dostawcy płatności on-line;

e) podmioty współpracujące w zakresie realizacji usługi Newsletter, sms; na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych;

f) podmioty, którym Sprzedający ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

4. Dane osobowe Konsumenta przetwarzane będą przez okres trwania umowy oraz po jej ustaniu na mocy obowiązujących przepisów prawa; w przypadku wyrażenia zgody – do momentu odwołania zgody, a następnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych.

5. Konsumentowi w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także prawo do przenoszenia danych.

6. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Konsument może zwrócić się do Sprzedającego z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego, Konsumentowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


§ 7. Postanowienia końcowe

1. Regulamin Promocji jest dostępny na stronie https://vellarte.pl/.

2. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne i oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu Internetowego vellarte.pl.

3. Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z postanowień Regulaminu, a w szczególności podanie nieprawdziwych danych osobowych, złożenie nieprawdziwych oświadczeń, naruszenie przepisów prawa lub dobrych obyczajów w związku z uczestnictwem w Promocji, uprawnia Organizatora do wyłączenia Uczestnika z Promocji.

4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego oraz postanowienia Regulaminu Sklepu.

5. Organizator zastrzega możliwość zmiany Regulaminu, zasad przebiegu w czasie trwania Promocji, w przypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmian w zakresie prowadzonej działalności, wprowadzenia nowych technologii, przy czym zmiany Regulaminu nie wpłyną na pogorszenie warunków ani sytuacji prawnej Uczestników.

6. Powyższe Informacje będą opublikowane na stronie vellarte.pl z 14-dniowym wyprzedzeniem.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 października 2025 r.



Regulamin promocji w wersji PDF: Regulamin promocji.